hello my readers,thanz for read and visit my blog,hope korang tak judge aku sesuka hati and hope korang enjoy :)

NEW LIFE NEW WAY AND EVERYTHING CHANGED

dah lama tak update blog nih , macam tak ada apa2 yang berlaku kat dalam hidup aku , setiap yang hidup pasti akan mati , yes ! i admit it , mukadimah tengah hari ni , acctly aku rindu ayah aku , :) stop thinking about your past , just think your life akan datang , :) now , i have someone else yang faham aku , yang ada dengan aku time aku n susah , yang bahagiakan aku and i love him so much ! dulu aku buta sebab aku tinggalkan dia camtu je , aku kejar2 orang yang tak hargai aku , sekarang baru aku tahu , baru aku nampak orang yang aku tinggalkan 2 lah masa depan aku , "SEJUJURNYA KU TAK BISA HIDUP TANPA ADA KAMU AKU GILA , SEANDAINYA KAMU BISA MENGULANG KEMBALI LAGI CINTA KITA , TAKKAN KU SIA2 KAN KAMU LAGI" I LOVE HIM " tolonglah aku dah penat dengan cinta yang sia2 , cinta yang tak bawak kemana , harap sangat kau yang terakhir dalam hidup aku , AMINN , Dia dalam ingatan selamanya , ayah selama-lamanya , itu sahaja dari aku , SEKIAN ASSALAMUALAIKUM