hello my readers,thanz for read and visit my blog,hope korang tak judge aku sesuka hati and hope korang enjoy :)

Dad :)

aku rindu sangat2 dengan arwah abah aku , sedih sgt ble dye takde .. dye tempat aku ngade2 , mnje2 .. tp skrg .. kwn2 je yg ade .. aku tak seuntung korang semua .. walaupun tak perfect tp korang ade segale2nye , ibu korang , ayah korang , fmly yg faham korang .. aku dah setahun lebih tak rase mskn mak aku .. ayah aku baru meninggal tahun lepas , fmly aku semua lelaki , aku takde tempat nak mengadu ! susah tok korang nak faham aku , aku tak penah kuat pun sebenarnye nk hadapi semua nih , aku tak bole nak cerita semua kt kwn2 aku mcm aku cerite kat arwah ayah aku , pendengar yg plg setia bg aku ayh jelaa .. sebab kwn2 nih kdg2 boleh mkn kwn jugak kan ? ape yang aku boleh buat menangis jela tok lepaskan semua rindu aku , lepaskn mrh aku .. aku tak sgke abah pergi cepat sgt , aku tk sempat pun nk mntak maaf kt dye .. sedih weyh bile ingat balik , time aku nk stdy hari 2 abah dah siap sign borang2 aku , tp dye tak sempat nk hantar aku masuk stdy .. aku rindu fmly aku yg dlu .. sumpah aku rindu .. argh ! sedihhh , n sebab semua nih jadi lah aku kuat sentap skrg , aku tk bole org nk mrh2 aku suke2 .. aku cepat terase , hari 2 ayah nonie call nonie , zue pun sme .. aku terase sgt .. sbb time aku dok asrama dulu abh slalu call aku tyer mkn minum aku sume , khabar aku , tp skrg ? sunyi gler hidup aku nih .. k lah bye ! nk nagez