hello my readers,thanz for read and visit my blog,hope korang tak judge aku sesuka hati and hope korang enjoy :)

engagement ceremony bestfriend

asniza engagement ! majlis tunang tapi dah macam majlis kahwin ! meriah berk !! hahahahaha .. dah nk kawen membe aku sorang nih .. ramai mmbe aku yg dah kawen ... siap ada anak lagi .. huhuhuhu .. aku ? hmm lambat lagi kot .. tak sampai seru maybe .. kalau ada jodoh 2 ada lah gamaknya ye tak ? pape pun  i hope they will become the best hubby and wifey ever ! jgn lupa amek aku jadi pengapit yeee ! hehehehehe ... ambil berkat .. mana lah tahu aku pulak kan ! hahahaha .. malu siot ! muah muah muah ! asniza <3 zul .. hope kekal till jannah beb ! kat sana jumpa balik dengan kawan2 sekolah lama time form 3 .. jumpa yien , midah , ain roslan , shima , korang tahu tak yang make up asniza ni pun kawan2 kiteorang jugak weyy .. miss korang sgt2 .. hmmm